medhelp-logo-cmyk.svg
medhelp-logo-cmyk.svg

Customer Success Manager till affärsområdet företagstjänster

Du är den sammanhållande länken mellan kund och MedHelps olika funktioner; försäljning, produktchef, kundtjänst och produktion. Du kommer in när säljarbetet är klart och själva leveransen behöver koordineras för att på bästa sätt anpassas till kundens behov. Tjänsten är heltid och du blir anställd av MedHelp Care AB som sitter i fina lokaler i Marievik.

Arbetsuppgifter

  • Se till att tjänsten är kundanpassad och färdig för leverans 
  • Uppstart och implementering med nya kunder
  • Samarbete internt med säljavdelning, produktchef, kundtjänst, teknik/utveckling och produktion
  • Genomföra workshops för kunder via besök och skype.

Din profil

  • Vi söker dig med ett tydligt kundfokus, du har kanske idag en projektledarroll i någon tjänsterelaterad bransch. Du är strukturerad, noggrann och är intresserad av och har lätt för att lära dig ny teknik.
  • Du är lösningsfokuserad
  • Du är en skicklig kommunikatör och har ett konsultativt arbetssätt.
  • Du har lätt för att samarbeta och trivs i en miljö med ett tydligt mål att leverera den bästa servicen till kund. 
  • Du inser vikten av dokumentation, uppföljning och återkoppling. 
  • Du drivs av att överträffa kundernas förväntningar. 
  • Du är duktig på att bygga upp och förvalta goda relationer.
  • Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift och har goda kunskaper i MS Office.

Vi erbjuder 

En viktig roll hos oss för vår fortsatta expansion och med goda utvecklingsmöjligheter. Hos MedHelp arbetar du tillsammans med kunniga och engagerade medarbetare för att driva utvecklingen framåt inom ett viktigt område som gör skillnad.

I denna rekrytering samarbetar vi med Ponto Rekrytering och Bemanning.  Ansök här